Ghana Oktober 2012

Nieuw avontuur in Ghana.

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik geschreven heb in mij Reismee blog.. Wat gaat de tijd toch snel!! Na een mooie tijd in Oeganda ben ik terug gegaan naar Nederland eind oktober, En ben toen tijdelijk bij mij ouders in gaan wonen. Ik heb toen al gauw werk gevonden in het Verzorgings tehuis, Cederhof in Kapelle waar iksinds vorig jaar November werk.

Maar mijn harten mijndroom was toch om weer de zending in tegaan en een basis tevinden voor langere tijd..Ikheb toenzelf stappen ondernomen bij OMF organisation (Oversees Mission Organisation). Om vanuit die organisatie zending werk tegaan doen in Azie. Maardeuren vielen dicht en ik had geen vrede in mijn hart om verder tegaan. Ook zelf veel andere organisaties bezocht en bekeken voor mogelijkheden, maar geen groen licht om verder tegaan.

Sealed

Ik heb toen verder geen stappen ondernomen en besloten omdit seizoen stil tezijn en terusten waar ik op moment was.

Laughing
Genieten om thuis tezijn met family en vrienden.. En dat heb ik ook gedaan. Was niet makkelijk hoor.. hihihi. ik vind het moeilijk om stil tezijn en tewachten en rust tevinden, maar ik bleef vertrouwendat God op zijn tijd weer deuren zou openen voor mij.. Maar wanneer en hoe wist ik niet...

Via onze gemeente Rafael in Goes heb ik Rianne ontmoet.Haar zus,Marleen van Asselt die in Ghana werkt zou op verlof komen naar Nederland voor een paar weken..Ik heb toen een paar keer met haar gesproken en de mogelijkheid was daar om bij haar tekomen werken. Ik zou in Z- Ghana gaan werken in een opvangtehuis met kinderen met Hiv/ Aids en ook gehanicapte kinderen. Dus nu om het verhaal kort tehouden heb ik met een goed gevoel besloten om naar Ghana tegaan in Okt voor 3 maanden als introduktie. Zo kan ik zelf eerst kijken wat de Marleen daar precies doet en wat mij rol daar zou kunnen zijn.. Allemaal weer erg spannend.

Wink

Dus ik hou verder contact via mij Reismee blog en hoop er ook wat foto's op tezetten.. Als iemand nog Medische verbanden of matriaal heeft laat het me dan weten. Ofje kan ookwat geld sponsoren zodat ik medisch matriaal zoals: stetoscopen en bloed druk meters kan kopen..ik wil graag extra koffer meenemen.. Marleen haar webiste is: www.onyame.nl Op deze webiste staat verder meer informatie over de organisatie in Ghana..

Alvast bedankt en heel veel liefs, Miranda.. XX

Reacties

Reacties

lisette

Wij wensen jou een mooie tijd in Ghana. Het was fijn om jou een tijdje in de buurt te hebben. De kids weten nu ook wie je bent ;-)

kapelle

Hoi Miranda,

We zijn blij verrast dat je een plek gevonden hebt om je daar te gaan orienteren.
Goed om eerst eens te kijken. We wensen je daar goede maanden toe hoor.
groetjes van de buren.

lisette

Spannend, bijna is het zover.
Ik ga je missen maar ik wens je al het goeds voor de komende tijd.

Natascha

Veel geluk en plezier met je kindjes. Geef ze een knuffel van ons x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!