Ghana Oktober 2012

Sportdag in Amecet

Yoga. Hallo allemaal,

Heerlijke warme dag in Soroti. De kinderen in Amun en Amecet hebben zo genoten van de sport-dag die we hadden ge-organiseerd. Zo leuk om de kinderentezien lachen en genieten van het spel. Ammaculate en Chistine deden ook beiden mee en ze hebben met alles mee gedaan!!! Ammaculate is gewoon een wonder op moment. Ze is zoooo veranderd and eet weer gewoon met alles mee. Ze ziet er zo gelukkig uit weer en een lach op haar gezicht.. Els heeft een gebeds groep voor Amecet actief voor Ammaculate laten bidden. En je ziet het verschil enorm. Wat is bebed toch krachtig!...

We hebben met de kinderen snoep gedoken en koek gehapt.. Zo leuk om dat tezien. hiihi.Ook hebben we het spel- bal gepoept. En ja, dat moest ik even nog voordoen. Daar werdt wel om gelachen natuurlijk!! Zo grappig om die kinderen tezien rennen met de bal tussen de beentjes. En maar poepen.... Ook stoelen-dans was een enorme succes. Veronica ( Staff-member) deed de muziek organiseren met de trommel. Het was veel rennen en lachen. En vooral met het warme weer hadden we even een drink nodig. Puf puf.. Heerlijk een koude Coke en 7up.. mmmm lekker hoor. Na de rust hebben we nog estafette gelopen met kopjes water op de hoofd. Daar waren zo goed in!!! Geen probleem voor de kinderen om dat tedoen. Na afloop nog een water-balon gevecht. De ballonnen waren allemaal zo weg. Wat een lol hadden ze zeg.

We hadden voor de meisjes van Amun allemaal hele leuke tasjes gekocht. Ook voor de wat oudere meisjes een kleiner tasje. Helemaal gevuld met snoepjes. Voor de 2 jongens een etui en popjes voor de jongeren. Wat waren ze daar blij mee zeg!! Wat een leuke dag hebben we gehad. Daarna stond er een heerlijk spagetti op ons tewachten. mmmmmm..Dat was even smullen. Een lekkere douche voor de kinderen en een film in de avond. Nou dat was een hele gezellige sportdag in Amecet.

Ik zit nu naast Lisette in de computer-kamer met onze benen omhoog tegen de muisjes die rond lopen hier. Er is hier een hele family muisjes in kast. Zo gezellig en ruikt heerlijk.. Morgen ben ik van plan om naar de kerk hier tegaan. Samen met Veronica and Ninke.. Daar heb ik wel zin in. Nou ik ga een kopje thee drinken nu. Tot gauw weer hoor. Groetjes en heel veel liefs..xxxxx

oetra

hee miran fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt
leuk om alle verhalen zo te volgen
het is een hele belevenis
dikke knuffel uit zierikzee

petra

hahaha

Paula

Leuk weer wat van je te lezen een lekkere muizenfamilie lopen die 'snachts ook rond? Fijn dat de kinderen het ook zo leuk vinden om van alles te doen maar jullie doen natuurlijk net zo gek mee.
Groeten Paula

Ronald

Wat een wonder he van Ammaculate vanuit schore zullen we ook regelmatig voor haar bidden. Wat een zegen is het toch om dat werk daar te mogen doen lijkt mij. Zet hem op en hou vol. Liefs Ronald

ma

fijn dat de kinderetjes zo genieten ,en jullie er bij natuurlijk
zo mooi dat we je zo mogen volgen ,met wat jullie doen gr je ouders

kees en Corrie

Hoi Miranda, wat leuk om te horen dat jullie met elkaar zo kunnen genieten!
En dat het met de kinderen allemaal zo goed gaat.
En die muizen familie waar ruiken die naar??

Veel liefs en groetjes uit Brabant XX

joke

hai zusje,wat leuk die verhalen,en wat fijn dat je met weinig zoveel kan betekenen voor al die kinderen.en wat zullen ze blij geweest zijn met al die cadotjes,
moeten tyga en snoopy even langs komen om om die muizen familie aan de tand te voelen ha ha,kan me wel iets voor stelen welke parfum die afgeven,maar alles beter dan enge slangen of spinnen,uit je verhalen te horen hoor ik de oude miranda fijn dat je ,je zelf mag zijn knuf uit arnhem

k en j

Yago Miranda, erg leuk een plaatje bij het praatje!