Ghana Oktober 2012

Wat ik voordien heb gedaan.....

Terug kijkend naar vorig jaar 2009-2010 is het een ongelooflijke reis geweest met de Here.

De reis begon in Nepal waar ik met een zendeling echtpaar door de Himalayas ben getrokken. Christenen bezocht in de hoge gebergten en gewerkt in een Tibetian vluchtingen kamp en weeshuis. Daar in een kleine boeken winkel kwam ik een boek tegen van YWAM (Jeugd Met opdracht). Deze organisatie sprak mij zo aan dat ik in April 2010 de DTS( Disciple Training School) heb gedaan in England voor 5 maanden

We zijn toen op mission trip naar Z-Africa gegaan. Daar hebben we gewerkt in Weeshuizen, gevangenissen en in de sloppen-wijken. En veel straat werk gedaan met jongeren en bijbel groupen geopened. Door deze kursus heb ik de Here echt ondervonden en mensen met eigen ogen zien genezen en zulke wonderlijke dingen gezien. Wat is God toch ongelooflijk!!! De HERE is zo Echt en zo wonderlijk.

Na de DTS wilde ik graag een andere kursus doen met YWAM in Australia, maar de Here had andere plannen!! In Nederland kwam ik in aanmerking met Els v Tiijlingen die in Uganda werkt via YWAM. Zij zochte een verpleegster om bij haar tewerken in Soroti. De Here leide mij in vele opzichten naar deze plaats en heb toen de stap genomen om bij Els te gaan werken..

Ik vertrek Donderdag 13 Jan naar Uganda tot october.. Looking forward to this NEW season in my life..

Reacties

Reacties

k. en j. kapelle

Hoi Miranda, zoals je ziet is het goed gegaan met het mail-adres! Gisteren hadden we het er nog over he. We blijven je volgen hoor. Goede reis morgen en big hug.

diana

he ran eerste berichtje leuk om zo contact te houden denken aan je veel liefs di

Corrie en kees

Hoi Miranda, goed aangekomen?
Wat goed dat je toch nog zon ondersteuning krijgt van de kerk.
Als dat geen teken is dan weet ik het niet meer!!!
We blijven je volgen!! Hou ons op dfe hoogte oke!
Veel liefs ook van Esther en Corline XXXXX

Miranda

Hallo, Bedankt iedereen voor jullie lieve boodschapjes and dat jullie aan mij denken.Ik zal gauw weer een verhaal schrijven in mij dagboek. Alles goed gegaan en goed aangekomen. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik er nu ben. Morgen begin ik met een vroege dienst. Veel teleren maar ik neem het stap bij stap. Ik heb net genoeg licht voor vandaag. Morgen is weer een nieuwe dag. Love you all heaps. Ik schrijf zo weer..xxxx

lisette

hoi
als je elke keer als je schrijft een nieuw stukje begint krijgen wij direct een berichtje dat je er iets bij hebt geschreven. Ik hoop dat je lekker slaapt.
Heb vannacht heel de tijd gedroomt over jou in Oeganda.
liefs

je moeder

hallo je berichtje gelezen .bel je vanavond ,hoop dat het lukt groeten ook van je vader

bernard

Hallo Miranda,
Van Els heb ik inmiddels begrepen dat je goed aangekomen bent. Binnenkort neem ik nog eens contact met je op via een skypverbinding.
Veel sterkte alle nieuwe dingen en met het wennen en niet "rennen"daar.
Gods nabijheid and blessing!
Joke and Bernard

Paula

Fijn dat je goed bent aangekomen pas goed op jezelf
groeten Paula

Wilma

Leuk om op deze manier je verhalen te volgen.
Succes!

uit arnhem

hai zusje goed aangekomen. alles goed gegaan?nu kan je droom beginnen
sterkte met de dingen die komen gaan laap je zelf niet voorbij en blijf jezelf liefs joke en kids

diana

ben zo blij om te lezen dat het goed met je gaat.
en zo fijn om te zien hoe je toch je weg hebt gevonden en dat je dromen uitgekomen zijn.
geniet er van meisje.
en blijven schrijven natuurlijk .we lezen je berichtjes elke dag.groetjes van ons allemaal hier.
veel liefs en denken aan je diana

Lisette

hai
en hoe was het vandaag?
Hoe was de middag met YWAM? Fijn om met elkaar te praten en te bidden?
Hoe gaat het met Mozes?? ben erg benieuwd.
Hoe was het werken vandaag? O ik wil weer teveel weten. Ik doe direct de computer aan als de kdis in bed liggen om te kijken naar jou site, hihi.
dikke knuffel

Henk

Hallo Miranda,

Toen ik je onlangs sprak, was australie nog de bestemming, maar ik zie dat je in soroti bent terechtgekomen.
Ik wens je dan ook heel veel succes en zal je blijven volgen via de site.
Volg je hart........

Groetjes.

je moeder

hoi even een krabbeltje alles goed je nieuw telefoon nummer ontvangen bel je gouwl tot bels

Lisette

ik zit te poppelen om te lezen hoe het met je gaat, wat je meemaakt enz. Kortom, vertel!!
Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!