Ghana Oktober 2012

Beauty dag in Amecet

Marthe, Elske en ik in Mbali zwembad

Reacties

Reacties

Corrie en Kees

Hoi Miranda, wat een leuke fotos en verhalen!!
Wat een lieve lachende gezichtjes en wat een plezier.
En heerlijk zon dagje weg, zwemmen, was het water schoon? En zaten er vissen in e.d.
En verbrand wat ben je toch een .........
Hopelijk heb je nu een factor 30!!
Wat een mooi werk doe je daar toch, wij zijn trots op je!!!
Maar pas ook goed op jezelf he!
Veel liefs van ons allemaal.
We moeten snel weer eens skypen, kan ik je weer eens zien!
Groetjes uit Brabant

Paula

Wat een leuke foto´s van jullie en alle kindjes leuk dat jullie zo veel doen. Hoe gaat het met je verbrande benen zorg er goed voor en voor iedereen.

ma

wat een leuke en grappige fotos allemaal ,en wat genieten ze ,wat doen jullie toch goed werk voor die kindertjes,,en wat is Esthertje verandert ,hoe is het met je benen ?
doe iedereen de groeten ,had MARTHA nog op skyp
geef wel zonnebrand crem mee aan Els 30 plus
gtoten pa en ma

joke

hai lief zusje even snel een berichtje uit arnhem voor dat internet het weer niet doet hi hi
zodra internet het weer goed doet zal ik proberen skyp er op te krijgen ,kids willen me vast wel helpen
wat een mooi werk doe je toch dat je deze kinjderen weer een toekomst mag geven,
en meisje net als altijd weet je ,en voel je wel wat je moet doen pieker niet te veel alles heeft zijn tijd nodig
en dan ineens komt er iets op je pad en dan word het wel helder wat je verdere plannen zullen zijn
hoop snel dat comp. en internet het weer regelmatig doen,zodat ik je snel kan spreken en even kan zien
dikke knuffels van ons,zorg goed voor je zelf en voor elkaar

Jozien

Lieve Miranda,Ik ben weer helemaal up to date met all je nieuws ,zo leuk om te lezen. en de foto,s,prachtig.
Ik zou best even om het hoekje willen kyken,en gewoon een oma zyn voor deze kleintjes.
In India had ik dat ook ,de kinderen vonden het zo fyn om op je schoot te zitten of om even vast gehouden te worden. Miranda you are still on my prayer list.
pray that God will guide you and keep you healthy and
safe,and direct you in your walk with Him.
veel liefs van Jozien

je moeder

ook even een berichtje van ons ,ik zie je vanavond wel weer op skype.
Is toch zo mooi he dat dat kan ,laat je de kleine esther weer zien ,wat is ze lief ,allemaal wel ,maar zij ,is voor mij iets bijzonder.knuffel ze maar ,dat hebben ze zo nodig .EN jij van ons een knuffel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!